Veelgestelde vragen

Verkoop

Hoe koop ik bij Horecaoutletwinkel?

Het kopen gaat als volgt, elk product heeft een bepaalde prijs, deze dienen in de winkelmand te worden geplaatst en te worden afgerekend op de gewenste betaalwijze. Bestellingen kunnen middels e-mail worden gericht aan info@horecaoutletwinkel.nl of  telefonisch worden doorgegeven op 06-22771961. Bezorgkosten zijn afhankelijk van de afstand van de bezorging en deze zullen na het plaatsen van de bestelling worden voorgelegd in de vorm van een offerte.

Na het accepteren van de offerte zult u een factuur ontvangen. Deze dient binnen 30 dagen na factuurdatum te worden voldaan.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?

Alle prijzen op www.horecaoutletwinkel.nl zijn weergegeven exclusief 21% btw.

Hoe werkt het afhalen van producten?

Nadat uw bestelling is bevestigd door Horecaoutletwinkel wordt in overleg een afhaaldatum en tijdstip afgesproken. U kunt uw producten afhalen op ons hoofdkantoor (Warmoeziersweg 20, 2661 EH Bergschenhoek). U dient zich te legitimeren met een geldig paspoort of rijbewijs. U betaalt bij het afhalen contant of u betaald de factuur in de door u aangegeven betaalmethode.

Hoe faciliteren jullie de bezorging van producten?

Nadat uw bestelling is bevestigd door Horecaoutletwinkel wordt in overleg op de bezorgdatum een tijdstip afgesproken. Horecaoutletwinkel heeft vakkundig personeel in dienst dat de producten bij u aflevert.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?

Al onze prijzen zijn inclusief btw.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Bij Horecaoutletwinkel hebben wij meerdere betaalmogelijkheden. U kunt zowel contant bij ons betalen, als op factuurbasis met iDeal voorgaand aan de huurdatum of  binnen 30 dagen na factuurdatum. Daarnaast is het mogelijk om de factuur te voldoen door middel van een bankoverschrijving.

Wat is jullie retourneringsbeleid?

Bij levering van onze producten dient u het product goed te bekijken. Als u dan klachten heeft, die betrekking hebben op gebreken aan het product of de levering, die uiterlijk waarneembaar zijn, moet dit binnen 24 uur na levering, bij Horecaoutelwinkel ter kennisgeving worden gebracht. Dit kan door te bellen naar 0622771961. Wij zorgen in overleg met u dat het probleem wordt opgelost en of u in aanmerking komt om het product te retourneren.

Dit geldt alleen voor nieuwe producten, ruilen of retourneren van tweedehands producten is niet mogelijk.

Horecaoutletwinkel algemeen

Welke openingstijden hanteren jullie?

Onze openingstijden zijn als volgt:

Ma-Vr 8:30 -17:30
Za        9:00-12:00

Hebben jullie een showroomlocatie?

Indien u de producten van Horecaoutletwinkel wilt komen afhalen of eerst wilt bekijken verwelkomen wij u op ons hoofdkantoor op het volgende adres:

Warmoeziersweg 20,

2661 EH Bergschenhoek

Heeft Horecaoutletwinkel meerdere filialen?

Momenteel is ons kantoor aan de Warmoeziersweg in Lansingerland (Bergschenhoek) het enige filiaal van Horecaoutletwinkel. Echter leveren wij overal in Nederland!

Waar bezorgen jullie?

Wij bezorgen overal in Nederland. Houdt u wel rekening met bezorgkosten. Wilt u een persoonlijke offerte? Neem contact met ons op! De hoogte van de bezorgkosten ligt aan de grootte van de bestelling en aan de afstand waar het geleverd moet worden vanaf ons hoofdkantoor te Bergschenhoek.

Producten en aansprakelijkheid

Wie is aansprakelijk in het geval van schade?

Per schadegeval zullen wij in alle redelijkheid bepalen of u niet, voor een deel of geheel aansprakelijk bent voor de schade. De hoogte van de schadevergoeding is gelijk aan de reparatiekosten van de schade met als maximum de vervangingswaarde. Het schadebedrag wordt in eerste instantie verrekend met het borgbedrag. Indien het schadebedrag hoger uitvalt dan de borg, dan ontvangt u voor dit verschil een rekening die binnen 14 dagen na ontvangst betaald dient te worden.

Bovenstaande geldt alleen voor nieuwe producten.

Welke garanties biedt Horecaoutletwinkel?

De garantie op het product hangt af van de staat waarin u het product heeft gekocht. Horecaoutletwinkel geeft alleen garantie op nieuwe artikelen.

Ruilen of retourneren van gebruikte/tweedehands artikelen is niet mogelijk.

Het is mogelijk de producten voor aanschaf te komen bekijken in onze showroom/opslag.

Product staat en garantie

Omdat er vaak onduidelijkheid ontstaat over de verschillende staten waarin onze producten zich verkeren hieronder een toelichting.

Nieuw

Nieuwe producten worden direct vanuit de leverancier geleverd naar u, hierdoor hebben deze producten de hoogste kwaliteit. Bij schade aan deze producten is het in de meeste gevallen mogelijk de producten te retourneren of te ruilen tegen een vergelijkbaar product.

De garantie verschilt per product, maar de garantie die u meekrijgt vanuit Horecaoutletwinkel is altijd 1 jaar lang. In deze periode kan het product bij een defect in de meeste gevallen worden geretourneerd of worden geruild tegen een vergelijkbaar product.

Nieuwe producten kunnen makkelijk worden gebruikt in verschillende takken van de horeca branche, zo kunt u een nieuwe tafel zonder enige zorg gebruiken om eten op te serveren in bijvoorbeeld een restaurant of andere horeca gelegenheid.

Zo goed als nieuw

Producten met de status zo goed als nieuw zijn gebruikt, maar kunnen in onze optiek nog jaren mee. Het kan bijvoorbeeld zijn dat het product een aantal krassen bevat of sporen van gebruik waardoor deze niet meer als nieuw kunnen worden verkocht, maar ook niet als gebruikt worden afgeschreven.

Helaas kunnen wij alleen in bepaalde gevallen garantie bieden op onze producten, dit ligt aan hoeverre het product zo goed als nieuw is. De garantie zal per product in overleg worden besproken en u zult een garantiebewijs ontvangen. Met dit bewijs kunt u bij een defect het product retourneren of ruilen tegen een vergelijkbaar product.

Producten die zo goed als nieuw zijn kunnen nog prima worden gebruikt in verschillende takken van de horeca branche, zo kan een zo goed als nieuwe stoel nog prima gebruikt worden in bijvoorbeeld restaurants, strandtenten, beurzen en voor particulier gebruik. Het ligt natuurlijk aan de staat van het product, maar over het algemeen kunnen zo goed als nieuwe producten overal nog worden gebruikt.

Gebruikt

Producten die zijn gebruikt kunnen wij goedkoop aan u leveren doordat de producten zichtbare kenmerken hebben van gebruik. Dit kan bijvoorbeeld zijn dat er krassen op het tafelblad zitten of dat pootjes niet goed meer uitklappen.

Horecaoutletwinkel verkoopt geen kapotte producten er wordt goed gekeken door onze experts om te bepalen of de producten nog geschikt zijn voor de verkoop. Helaas kan Horecaoutletwinkel geen garantie bieden op de gebruikte/tweedehands/vintage producten.

Gebruikte (ook wel tweedehands) horeca artikelen/meubilair is nog goed te gebruiken voor particulieren of voor bedrijven die sfeer willen creëren met vintage artikelen. Veel fotografen voor bijvoorbeeld bruiloften maken gebruik van vintage meubilair voor hun foto’s. Daarnaast zijn er ook studenten of starters die op zoek zijn naar goede deals om hun nieuwe huis in te richten.

Het is natuurlijk altijd mogelijk om de producten voor u ze besteld te komen bekijken in onze showroom, hier is het dan ook meteen mogelijk om de producten contant af te rekenen. U kunt de producten komen bekijken tijdens onze openingstijden (Ma-Vr: 8:30 -17:30 Za 9:00 – 12:00), schikken deze tijden u niet dan is het ook altijd mogelijk om de producten te komen bekijken buiten openingstijden. Hier is wel een afspraak voor nodig, neem contact met ons op om een afspraak te maken via 0622771961 of via info@horecaoutletwinkel.nl .